+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

GRANDHOTEL SALVA Recenze

Hodnocení hotelu

94%
Perfektní

dle 11 recenzí

  • Personál

    96%
  • Čistota

    100%
  • Vybavení

    93%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    91%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • skupina přátel
  • mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 8.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Tomáš

jednotlivec, 24.9.2017

Kolín Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 18.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Václav

dospělý pár, 24.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Kvalitní snídaně, ochotný personál

  • Amatérsky provedená rekonstrukce. Nefunkční uspořádání v pokoji i například na schodišti. Chybějící zařízení, prakticky žádné v pokoji - místo skříně věšák! Žádné úložné prostory v pokoji ani v koupelně. Naproti tomu obrovský televizor, který však v miniaturním pokoji je zbytečný a téměř nepoužitelný. Vzhledem k dispozici areálu měl být součástí rekonstrukce výtah, památkáři by zřejmě souhlasili. Nákladně a zdařile vybudovaná restaurace je mimo provoz. Označení 4 hvězdy je klamavé, asi si je vymyslel majitel.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Zdeněk Dvořák

dospělý pár, 9.4.2017

Světlá nad Sázavou Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velká spokojenost. Děkujeme.

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Pavel

dospělý pár, 20.11.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
95 %
  • Útulné a čisté pokoje, velmi ochotný personál. Rádi se vrátíme.

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Marek

rodina s malými dětmi, 3.9.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • - opravdu velká tv, to se jinde prostě nevidí - čisté, příjemné prostředí - postele a matrace - prostorné pokoje - příjemný, usměvavý personál - snídaně (nemá cenu popisovat, to se musí zažít) - možnost snídaně venku - tato **** je opravdu perfektní

  • - zatím nefunkční restaurace - chybí klima na pokoji - malé zázemí pro děti při delším pobytu

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jiři

rodina s malými dětmi, 28.8.2016

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Nově, moderně zrekonstruovaný hotel. Služby na úrovni 5*, výborná kuchyně a snad ty nejlepší postele, ve kterých jsem kdy v hotelu spal. Mohu jedině doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Hana

dospělý pár, 20.8.2016

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Hotel je zrekonstruován a to velmi citlivě, pokoj, ve kterém jsme byli, působil velmi příjemně, až jsem ztrácela pocit, že jsem v hotelu, jak na mě působil domácí atmosférou. Postel velmi komfortní, snídaně velmi rozmanitá a chutná. Rozhodně to nebyla má poslední návštěva.

  • Noční život nelze vymýtit ani na malém městě, za to nikdo nemůže a musí se s tím jen počítat. Škoda, že nebyla v provozu restaurace, ale prý od září bude, tak jsem zvědavá i na její kvality. Personál byl velmi příjemný a nápomocný, ale ještě potřebují trochu zkušeností, aby byli skutečnými profesionály. To chce čas. Ale potenciál tam jistě je.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Milan

dospělý pár, 7.8.2016

Poděbrady Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • výborná postel, skvělá snídaně díky vynikající domácí paštice, marmeládám a limonádě

  • cena parkovného 170,- Kč/den,

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Petr

rodina se staršími dětmi, 4.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Moc hezký hotel na hezkém místě na náměstí. Krásný pokoj s pěknými doplňky ( lampy, zrcadla...). Naprostá čistota pokoje. Opravdu vynikající snídaně. Od pečiva, čerstvých jogurtů, domácích limonád, domácího medu....Super. Dále bych chtěl pochválit personál hotelu za ochotu při objednání bezlepkového pečiva pro dceru k snídani.

  • Škoda, že v době našeho pobytu byla restaurace v rekonstrukci, protože jestli v ní budou podávat jídla takové kvality jako jsou ostatní služby hotelu, tak to se máme při příští návštěvě na co těšit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.